https://www.youtube.com/watch?v=hUeg-XnyDwM

 

很好聽的一首歌,但是我翻譯出來很怪,請糾正
Here With Me by Susie Su & Robot Koch

Caught in the riptide
I was searching for the truth
There was a reason
I collided into you

Calling your name in the midnight hour
Reaching for you from the endless dream
So many miles between us now
But you are always here with me

Nobody knows (nobody knows) why
Nobody knows how or when
This feeling begins just like a spark
Tossing and turning inside of your heart
Exploding in the dark

Calling your name in the midnight hour
Reaching for you from the endless dream
So many miles between us now
But you are always here with me

All Inside me I find my way back to you (back to you)

Calling your name in the midnight hour
Reaching for you from the endless dream
So many miles between us now
But you are always here with me

Two worlds in your hands, in your heart
It's one universe

我曾困在激流裡
一直尋找真相
曾經有一個理由
我碰向你


在午夜時呼叫你的名字
在永無止盡的夢找尋你
既使我們現在距離千里
但你仍永遠陪著我


沒人知道為何
沒人知道如何或何時
這感覺的開始就像一個火花


在我心裡翻騰
在黑暗中爆發出來

在午夜時呼叫你的名字
在永無止盡的夢找尋你
既使我們現在距離千里
但你仍永遠陪著我

所有在我里面我找回你


在午夜時呼叫你的名字
在永無止盡的夢找尋你
既使我們現在距離千里
但你仍永遠陪著我


兩個世界在你手裡、在你心裡
這是一個宇宙

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kenneth 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()